wtorek, 15 listopada 2016

Otrzęsiny czyli studenckie studiowanie pełną parą

  • Newsy z mojego portalu

  • Uruchamiam pierwszy Kurs

  • Uruchamiam pierwszy Kurs na moim Moodle e-learning system w chmurze. Jak wspomniałem wcześniej takowy powstał. Powstaje pytanie: Od czego zacząć? Ja osobiście mam wiele koncepcji, ale logika nakazuje przedstawić się. Zakładam Glossary zatytułowane Introduct yourself! Wpisy może dodawać każdy, zarówno nauczyciel jak i uczeń. Zwykły resource, ale z nietypowym przeznaczeniem, na pewno się przyda. Dodałem przykładowy opis dla simple student. Myślę, że poskutkuje.

  • Drugie zadanie

  • Drugie zadanie to zachęcić uczniów. Tu mamy pole do popisu. Rozbolała mnie głowa. Może studenci podpowiedzą, jak oderwać ich od co tygodniowych imprez typu: Olewamy egzamin,Oblewanie rozpoczęcia roku akademickiego, Witamy w nocnym klubie na otrzęsinach. Aż roi się od tego typu news- ów w Alei imprez na facebooku lub innych podobnych stronach.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz